Mijn kaart is kwijt of gestolen. Wat nu?

Bij verlies of diefstal, raden wij u aan om uw kaart onmiddellijk te blokkeren.

Deze actie is onomkeerbaar en zal resulteren in de productie van een nieuwe kaart.

Stap 1: De blokkering van uw Edenred-kaart

Er bestaan 3 mogelijkheden om uw kaart te blokkeren:

  • OPTIE 1 (Gratis): Blokkeer uw kaart via uw Persoonlijke Webruimte op www.MyEdenred.be
    • Klik op « Mijn kaart & mijn rekening beheren»
    • Selecteer de te blokkeren kaart en bevestig de blokkering.
    • Voer uw wachtwoord in (deze van uw Persoonlijke Webruimte) en klik vervolgens op « bevestigen ».
  • OPTIE 2 (Betalend): per telefoon, door te bellen naar Card Stop op 070/344.344 (€0,30/min.).
  • OPTIE 3 (Betalend): Via onze interactieve spraakserver op 02/702.20.02 (€0,30/min.).

Stap 2: De bevestiging van een nieuwe kaartbestelling

De vervanging van de geblokkeerde kaart is voor uw rekening.

Dit houdt in dat u, zodra uw kaart geblokkeerd is, zal gevraagd worden om uw adres en uw persoonlijke info te bevestigen op uw Persoonlijke Webruimte www.MyEdenred.be of via de coupon die u hebt ontvangen samen met de begeleidende brief bij uw Edenred-kaart. (U vindt deze coupon eveneens online terug.)

Opgelet, hou er rekening mee dat de bestelling van een vervangkaart niet zal worden geregistreerd zolang u uw adres niet hebt bevestigd hetzij via uw Persoonlijke Webruimte, hetzij via uw coupon.

Stap 3: Betaling

Na de validatie van uw persoonlijke info, zullen wij u een betalingsverzoek opsturen. Dit betalingsverzoek zult u per e-mail ontvangen op het door u vermelde adres of per post.

Bij betaling van het voorafbetalingsverzoek is het essentieel om de juiste gestructureerde mededeling te gebruiken.

Opgelet, hou er rekening mee dat uw bestelling pas na ontvangst van uw betaling zal worden geproduceerd.

Stap 4: Activatie

Na ontvangst van uw nieuwe kaart, dient u ze te activeren hetzij via uw Persoonlijke Webruimte (gratis optie), hetzij via onze interactieve spraakserver (betalende optie)